compensa auto apdrošināšana 2017-12-15T15:38:07+00:00

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Loading...

OCTA kalkulators – Aprēķini un izvēlies piemēroto!

Maksājuma apstrāde var ilgt līdz pat 60 sekundēm. Lūdzu, neaizveriet pārlūkprogrammas logu.

OCTA kalkulators

taupīt līdz 70% nopērkot OCTA polisi.

pēc izmaksu aprēķināšanas jūs varat tagad saņemt polisi Internetā.

Saņemt OCTA polisi octa-cenas.lv ir izdevīgi un viegli – tas aizņems tikai nedaudz laika. No sākuma – jānovērtē OCTA polises cena. Lai aprēķinātu OCTA polises cenu savai automašīnai, Jums jāzina tikai sekojošo – automobiļa reģistrācijas numurs un reģistrācijas apliecības numurs.

OCTA kalkulatorā ir viegli apskatāmi un salīdzināmi tādu labāko apdrošināšanas sabiedrību varianti, ka Baltijas Apdrošināšanas Nams, Balta, Baltikums, Compensa, ERGO, Gjensidige, BTA un Seesam u.c.

Kad optimālā OCTA cena ir izvēlēta OCTA kalkulatorā, taupiet laiku un pērciet OCTA polisi šeit portālā octa-cenas.lv. Tas bez lielākām paveicams diezgan ātri, kā arī savu OCTA polisi varat iegādāties, izmantojot dažādas norēķinu iespējas.

Izvēlies pašu izdevīgāko un pērc tagad!

Vienna Insurance Group ir viens no Eiropā tradīcijām bagātākajiem apdrošināšanas koncerniem ar teju 200 gadu pieredzi. Uzņēmuma dzimtene ir Austrija, mākslas un kultūras pilsēta Vīne. Senās Eiropas pilsētas vērtības ir pārņemtas arī Compensa ikdienā – māksla apdrošināt un augsta kultūra saskarsmē ar ikvienu klientu. Compensa vienīgais īpašnieks ir Vienna Insurance Group.

Latvijā Austrijas uzņēmumu kopš 1999. gada pārstāv Compensa māsas uzņēmums Compensa Life Vienna Insurance Group SE, kas piedāvā dzīvības un veselības apdrošināšanas pakalpojumus. 2012. gada nogalē tradīcijām bagātā apdrošināšanas kompānija izveido filiāli Latvijā, kā pirmos nodrošinot kustamā un nekustamā īpašuma, kā arī civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas pakalpojumus.

Atskatoties uz aizvadītajām simtgadēm, redzams, ka uzņēmuma stabilitātes pamatā ir spēja mainīties līdzi laikmetu prasībām, kā arī prasme pielāgoties klientu vēlmēm un vajadzībām. Šodien – informācijas tehnoloģiju ērā – ir grūti iztēloties, kā pastāvēja uzņēmumi laikā, kad vēl nebija pat elektrības; kā uzņēmumi sekmīgi spēja komunicēt ar klientiem, kad galvenais saziņas līdzeklis bija informācija no mutes mutē.

shares